دانلود رمان جدید مخاطب خاص من برای آندروید
پایگاه تفریحی گوگولی94

دانلود رمان جدید مخاطب خاص من برای آندروید

قسمت ابتدایی رمان:

پارمیس 77
اراگل - - - 
من- د رها کجا میری وایسا دختر-
ارا گل حرف نزنا فقط بیا دنبالم
من- تا نگی کجا میری نمیام
وایسادم قیافمو شبیه کسایی که قهر کردن کردم که رها برگشت نگام کردو گفت
_ وا دختر توچقدر عجولی ایییییششششششششششششششششش لوس
من_ نه خیرم لوس نیسم
_ هسی دیگه آخه تک بچه ای
من_ نه تو خوبی بااون داداش گللللتتتتت
_ هوییی با داداش گل من درست حرف بزنا
من_ چشم اولیا حضرت
_ افرین حاالم پاشو بریم دیگه
من_ میزنمتااااااااااا
_ ای بابا دیگه چرااا
من_ بگوو کجا می خوایم بریم
_ یه جا باحال
من_ واییییی اخ جون بریم
_ نگا تروخدا میگم لوسی اما قبول نداری
من_ ایش بیشعور اصالنمیام
_ بیا دیگه عشقم،عزیزم،گلم و....
 
رمان مخاطب خاص را می توانید برای آندروید و به صورت pdf:
 
دانلود رمان برای آندروید
 
دانلود رمان به صورت pdf

قابل توجه کاربران گرامی: هرگونه کپی برداری از مطالب و موضوع های قرار گرفته شده توسط پایگاه تفریحی گوگولی 94، و انتشار آن به نام خود و یا ذکر منبع شرعا حرام بوده و عرفا پیگیری خواهد شد. کاربران عزیز! ارائه مطالب جز درد و زمان هزینه نیز دارد خواهشا کپی رایت را رعایت کنید

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: